O traballo final poderá verse neste blog e tamén nas carpetas creadas polo alumnado para meter os seus traballos, aínda que non todo será "palpable" e poderá meterse físicamente na carpeta. Tampouco todo o alumnado terá os mesmos traballos, dependerá do nivel e da materia á que asistan durante o curso. O proxecto vai dirixido a todo o centro, tanto aos nenos de Educación Infantil como Primaria.
OBXECTIVOS XERAIS DO PROXECTO
- Coñecer a nosa contorna máis inmediata.
- Aprender a valorar o entorno natural próximo.
- Reforzar o aprendido sobre o ciclo da auga.
- Reforzar o aprendido sobre terremotos e placas tectónicas.
- Coñecer outras contornas: o Perú.
- Aprender a valorar outras culturas e estilos de vida.
- Reforzar os lazos familiares e de amizade entre os alumnos.
- Mellorar as habilidades de escritura por medio de postais e textos explicativos.
- Mellorar a expresión oral do alumnado.
- Mellorar a capacidade de atender e potenciar a comprensión por medio de vídeos, audios e explicacións.
- Estabelecer medidas comparativas entre dúas realidades: semellanzas e diferenzas.
- Repasar os conceptos de país e continente.
- Familiarizarse cos termos "marabilla do mundo" e "patrimonio da humanidade".
- Coñecer receitas de cociña e pratos típicos do Perú e mellorar ou reforzar a escritura pasándoos a limpo.
- Coñecer mellor a fauna da contorna e a doutros países con outro clima.
- Coñecer os sistemas de agricultura do Perú e profundizar máis nos nosos.
OBXECTIVOS RELACIONADOS POR MATERIAS:
PLÁSTICA
- Diferenciar cores cálidas das frías a través de diversos debuxos.
- Plasmar en papel ou outro soporte unha realidade que se coñeza ou imaxine.
- Ser curioso e detallista no traballo.
- Diferenciar visualmente unha gama de verdes.
- Aplicar diversas técnicas nas propias composicións.
- Empregar diversos elementos naturais nas obras, como soporte ou material.
- Debuxar animais fieis á realidade.
- Empregar plastilina, barro ou arxila para recrear monumentos ou espazos naturais.
VALORES SOCIAIS E CÍVICOS
- Coñecer outras realidades do mundo.
- Valorar a cultura propia e a allea: contos, lendas, cancións, música, bailes...
- Aprender valores a través de historias galegas e incas.
- Responsabilizarse do coidado dos seres vivos: plantas autóctonas galegas e peruanas.
- Aprender aspectos básicos de cultivo.
- Interesarse polos insectos da contorna e elaborar fichas de observación científica.
- Gozar o traballo cooperativo, o traballo en equipo e aportar ideas e respectar as ideas dos demáis.
MÚSICA
- Coñecer instrumentos da nosa contorna.
- Coñecer instrumentos peruanos.
- Coñecer o traxe tradicional galego e peruano.
- Coñecer cancións e bailes tradicionais galegos.
- Coñecer cancións e bailes tradicionais do Perú.
- Practicar a escala pentatónica que aparece algunha cantiga tradicional galega.
- Practicar a escala pentatónica andina.
- Entoar correctamente as cancións propostas.
- Interpretar cos dous tipos de frautas: doce e de pan, diversos exercicios.
- Crear unha letra e unha melodía que resuman o aprendido.
Ningún comentario:
Publicar un comentario